|
|
Boost, re-used power
Sabrina Bunt, inkoop
Patrick Mangnus, installaties, multimedia, grafiek
Beeldend kunstenaar Patrick Mangnus (installaties, multimedia, grafiek) en Nefitmedewerker Sabrina Bunt (inkoop) haalden hun inspiratie uit de sciencefictionfilm Soylent Green. In deze anti-utopische film werden mensen die niet in de maatschappij pasten geruimd en tot capsules verwerkt. Ook Nefit kan naar hun idee wel wat extra vitamines en energy-boosters gebruiken om de produktiviteit en scherpte van de werknemers te verhogen met een knipoog naar de bedrijfs-cultuur van presteren, recyclen en vervangbaarheid. Het merk Boost, re-used power werd gelanceerd, inclusief een marketingcampagne binnen Nefit om medewerkers te bewegen een codicil te tekenen en een winkel waarin pillen werden aangeboden “gemaakt” van medewerkers die bijvoorbeeld drie keer te laat waren gekomen, minder productief waren dan het jaar ervoor of op een andere manier niet beantwoordden aan het Nefit-ideaalbeeld. In de winkel waren tijdens het E-team festival ook t-shirts en energiedrankjes van het merk Boost, re-used power te koop.
|
|
|
|
|
|
|